Blog > Komentarze do wpisu

Złowieszczy Dzień Dziecka.

            Niewiele jest tak złowieszczych i przygnębiających znaków, jak widok cynicznego, zimnego, chorego z nienawiści dziecka. Zresztą kultura masowa już dawno temu to spostrzegła, jako czarnych bohaterów thrillerów, czy horrorów umieszczając żądne krwi dzieci (kto pamięta „Smętarz dla zwierząt”, czy „Wioskę przeklętych”). I można by to było potraktować jako problem psychiczny ich autorów, gdyby nie to, że tak się dzieje naprawdę. Wystarczy popatrzeć na archiwalne nagrania dzieci z hitlerjugend „hejlujących” wodzowi po jego pełnych pychy i nienawiści przemówieniach, czy zagłębić się w okrucieństwa dziecięcych najemników w Afryce i Azji w wojnach międzyplemiennych, bądź religijnych.

            Pierwszego czerwca, podczas przeglądu wystąpień dzieci polskich w Sejmie, ogarnął mnie stan przygnębienia, dokładnie taki sam, jaki mnie ogarnia, gdy widzę zdjęcia z parad hitlerjugend, defilad pionierów, czy oddziałów dwunastolatków z bronią. Zwłaszcza ten dzieciak ze spokojem psychopaty rwący uprzednio przygotowaną flagę UE i plotący jakieś androny o unijnej niewoli, wydał mi się szczególnie złowieszczą postacią. Pamiętacie Marysię z Gorzowa, napadającą słownie na ówczesnego premiera, Donalda Tuska? Ona nie budziła we mnie takich uczuć, bo mimo wszystko widać było, że wiele z tej jej napaści, to niedojrzałość wybuchająca w atmosferze braku wiedzy, zainicjowana emocjami. W przeciwieństwie do niej, dzieciak z mównicy sejmowej mnie przerażał. Przypominał mi grzechotnika używającego jadu w sposób zimny i precyzyjny- na wszelki wypadek.

           Podczas tegorocznego Dnia Dziecka mieliśmy smutną okazję oglądania narodowych efektów wychowawczych. Te dzieci nie biorą się znikąd. Przede wszystkim mają rodziców, czy też prawnych opiekunów, którzy ponoszą odpowiedzialność za wychowanie. Mają też nauczycieli, którzy ponoszą odpowiedzialność za dostarczoną wiedzę. Czytaliście może komentarze pod wystąpieniem tego dzieciaka od darcia flagi? Co drugi twierdził, że dzieciak mówi merytorycznie(sic!). Nauczyciele nie potrafią dostarczyć młodzieży wiedzy, na czym polega argumentacja, stąd w Przygłupowie, Debilewie i Grajdołkowie, mieszkańcy uważają, że jeśli dzieciak mówi „oddali nas w niewolę Unii Europejskiej”, to to jest merytoryczne zdanie. Niedouki bladego pojęcia nie mają, co znaczy zwrot „merytoryczna argumentacja”. To jakim ptasiem, że tak brzydko zapytam, te dzieciaki zaliczają szkolne wypracowania, jeżeli nie rozróżniają TEZY od DOWODU?! Kto im, do jasnej cholery, pozwala przechodzić z klasy do klasy z brakiem umiejętności budowania ciągu logicznego, czy też raczej z budowaniem go na z kosmosu wziętych założeniach. Z prawdą jest prosto, wynika z niej prawda. Z fałszem jest gorzej, bo może wynikać z niego prawda lub fałsz, więc łatwo uśpić czujność i wpakować się na minę. Siebie, rodzinę, a czasem państwo lub cały Świat.

            Wiecie, jaką widzę przyszłość dla tych dzieci...? Kto szuka wroga, ten go znajdzie, słowo Wam daję!

 

ZABIJ- UBIJ KIEDY CHCĘ

I MARYSIA I TY BUREK- MEEE..., MEEE..., MEEE...

HELU, KRYSIU- UTNIJ MI

SZCZUREK-BUREK GRYŹ I TY

sobota, 03 czerwca 2017, baluwolanda.blog.onet.pl
-Woland.

Polecane wpisy

Komentarze
Gość: , *.rev.sfr.net
2017/06/03 13:02:09
Zauważ Piotrze, że ta dorodna młodzież była dokładnie wyselekcjonowana. Czyli miał być oczekiwany klimat, również negacja UE. Nauczyciele pewnie z tych "wyróżniających się"i zadowolonych z "dobrej zmiany", wzięli na siebie to brzemię przygotowania. Masz rację, to było przygnębiające widowisko.Mam tylko nadzieję, że to był malutki procencik tak myślącej młodzieży. Umiejętność przedstawiania Tez i Dowodów, nie będzie łączyła się w ciąg logicznego myślenia. Obecna władza i jej sympatycy ma przecież ten sam problem. Będziesz dziadkiem i możesz mieć powtórkę z wątpliwej rozrywki. Mnie już nie będzie mam nadzieję:) Miłego...;)
-
2017/06/03 13:04:20
To wyżej to JA :))) zapomniałam wpisać login i takie cudo wyszło:) W.
-
2017/06/03 13:34:18
@Wando,
Masz rację, już sam temat debaty ("Dekomunizacja przestrzeni publicznej") sugerował dalszy rozwój wydarzeń. Kuchciński nasz niezależny inaczej marszałek się popisał!
Muszę przyznać, że podpis bez loginu wychodzi Ci ciekawy dość :-)
-
2017/06/03 13:34:31
wand-a102 - wybacz, ale średnio mnie uspokaja iż młodzież ta była wyselekcjonowana. Obejrzyj filmik z piosenką z niezapomnianego "KABARETU". Jeżeli zmyliła cię informacja o niedostępności, podaję link:

www.youtube.com/watch?v=a5Qz4HvdmXw&index=26&list=PLAA516BD04A2489AA

Zwróć uwagę, że również tamta, ówcześniejsza młodzież też była wyselekcjonowana. Zauważ też, że początkowo była kopniakami wypraszana z kafejek.
Młodzian z tego filmu śpiew: "...Lecz chwały prawdziwej nadchodzi czas..." - zamień dwa słowa - "...Lecz zmiany dobrej nadchodzi czas..." - .......... i co, nie dostajeszc "gęsiej skórki"?

-
Gość: Tex, *.opera-mini.net
2017/06/03 14:37:40
Niedawno ogladalem program o Japonii. Przed 2WS dzieci "bawily" sie w przedszkolu w inscenizowany atak na chinskie miasto. Kilkanascie lat pozniej Japonia zaatakowala Chiny.

Dzis czytam:

"Szowinistyczne i rasistowskie poglądy weszły do mainstreamu i jest dla nich miejsce dodaje wykładowczyni. Może dlatego na pierwszej zbiórce harcerskiej mojego syna zabawa, którą wymyślił drużynowy, polegała na obronie Warszawy przed atakiem Arabów."

forsal.pl/gospodarka/polityka/artykuly/1047870,popprawicowcy-male-yorki-robia-duzy-halas.html

Co bedzie w Polsce za kilka, kilkanascie lat?
-
2017/06/03 14:45:32
@Leszek,
Mało tego: raz po raz odzywają się w Austrii i Niemczech ruchy neonazistowskie, to samo w Rosji i na Ukrainie. W jednej z poprzednich notek miałem zdjęcie czeskiej malutkiej skautki blokującej wściekłego naziola. Na Litwie Polak jest synonimem odwiecznego wroga (nie inaczej jest w Rosji i na Ukrainie). A my, zamiast szukać tego co łączy, szukamy tego, co dzieli. Zamiast szukać przyjaciół, szukamy wrogów.
Jest jeszcze coś, co może niemile zaskoczyć samego Kaczyńskiego, bo na razie jest to ignorowane, jako marginalne zjawisko. To rasizm słowiański. Kalka rasizmu aryjskiego. Wielka przeszłość, duma, zwroty typu "Celtowie to mały pikuś"..., no i totalny antysemityzm. Dlaczego może zaskoczyć Kaczyńskiego...??? Bo w jednym szeregu jest stawiany z Tuskiem, Kwaśniewskim i Komorowskim, jako przedstawiciel "tej samej żydokomuny rządzącej Światem". Negowany jest holocaust, a jednocześnie przedstawiany jako co..... No... Zgaduj- zgadula...??? Jako SPISEK ŻYDOWSKI!!! Niby go nie było albo był lecz nieduży, ale jednocześnie był duży i zorganizowany przez Żydów. Oczywiście wszystko przedstawiane w formie prawd tak oczywistych, że nie wymagających weryfikacji. Kuku na muniu? A jakie to ma znaczenie?! Jest WRÓG, jest zabawa. I to słowo DUMA określające to, co ja nazywam pychą, gdyż dumnym można być ze swoich dokonań. Chełpiąc się niejasnymi skądinąd dokonaniami przodków, chwalimy się tym, do czego nie przyłożyliśmy ręki, co jest aktem niezmiernej pychy. I to istnieje- sam się o tym na własne oczy i uszy niedawno przekonałem!
-
2017/06/03 14:48:43
@Tex,
Cholera- i to na zbiórce harcerskiej? Chyba więcej w tej Warszawie jest Kosmitów, niż Arabów, nawet wliczając w to konie (żywe i padłe w wyniku dobrej zmiany) ze stadniny w Janowie!
-
2017/06/03 21:40:13
Przeraża wciąganie dzieci/młodzieży w politykę i kiepsko to wróży na przyszłość.:((
-
2017/06/03 22:34:08
@Babciabezmohera,
I to w politykę szukania wroga za wszelką cenę. Masz rację, źle to wróży na przyszłość.
-
2017/06/03 23:14:01
Leszku, ja nie chciałam cię uspokajać pisząc o młodzieży "wyselekcjonowanej":)Nie śmiało domyśliłam się, że właśnie taka miała się popisywać swoją ukierunkowaną wiedzą :)Jedynie słuszną. Bo znam młodzież, która niezwykle odważnie potrafi powiedzieć co myśli o zapędach PiS-u, ich fobiach itd. Z taką młodzieżą wiążę nadzieję. Może kiedyś pogonią to opóźnione towarzycho i religię wyprowadzą ze szkół. Kabaret obejrzałam kilka razy. Pozdrawiam:)
-
2017/06/03 23:46:18
Zapomniałam dodać. Jak widzę przy różnych okazjach marsze młodzieży z ONR-u, mam podobne dreszcze...
-
2017/06/04 12:00:30
"Mają też nauczycieli, którzy ponoszą odpowiedzialność za dostarczoną wiedzę."

Wychowanie i "formowanie" polskich dzieci już od przedszkola oddaliśmy, niestety, agentom wrogiego imperium dbającego o swą rację stanu i swoje interesy.
Władcę tego imperium, który narzucił nam poddańczy układ czyli konkordat czcimy tysiącami pomników i obiektów. Cały kraj jest praktycznie janapawładrugiego.
Mamy skutki.
W dorosłej polityce też, w marnowaniu cywilizacyjnych osiągnięć Polski ostatnich dziesięcioleci.
-
2017/06/04 12:13:04
@Pablobodek,
Oczywiście, że tak, choć gdyby rodzice nie pozwalali, to żaden sukienkowy nie mógłby robić dzieciom wody z mózgu. A tak, za cichym porozumieniem konserwatywnych rodziców i duchownych, rodzice mogą napierdalać dzieci, bo to "dla ich dobra", a duchowni mogą je dodatkowo dymać, za zgodą i z błogosławieństwem samego santo subito, który ten stan rzeczy utrwalił przez 27 lat władzy absolutnej podczas zasiadania na tzw. "stolcu piotrowym".
Świetnie tradycyjne wychowanie zostało ujęte w scenie z "Konopielki":
www.youtube.com/watch?v=ekZIfZyvoBc
Do tego pierwszy pokos sierpem, fik- fik jedynie "po bożemu, czyli na Glempa", bo przecież kiedyś tak było i "dobrze" było!!!
-
Gość: kocica, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2017/06/04 13:28:50
Człowiek z natury jest okrutny.Bardzo łatwo to stwierdzić obserwując małe dzieci w grupie.Oczywiście jak we wszystkim są wyjątki,zdarzają się osobniki obdarzone łagodną i przyjazną naturą dla otoczenia.To my dorośli ponosimy odpowiedzialność za wychowanie latorośli,za ich ukierunkowanie,za tłumienie popędów w kierunku okrucieństwa,za rozwój w nich uczuć empatycznych.Ale wielu bezmyślnych głupców wykorzystuje do spełniania własnych celów dzieci.Ten sejm w Dniu Dziecka to właśnie takie głupie wykorzystywanie wyselekcjonowanych dzieciaków.Pisowaci po to wprowadzają deformę szkolnictwa,żeby mieć nowy narybek w swoich szeregach.
Historia uczy,że na każdą akcję prędzej czy później pojawia się reakcja.Polak ma naturę buntowniczą i przyjdzie czas,gdy dzieciaki,a szczególnie młodzież zacznie się wyrywać spod stałej indoktrynacji kościelnej.Szczególnie,że to co dzisiaj robi kler i katecheci w szkołach niewiele ma wspólnego z prawdziwymi założeniami chrześcijańskimi.Nauki Jezusa poszły w las.Cała zresztą ta religijność pisowców jest tylko pokazowa,niestety trafia do wielu.Zastanawiam się czy ci wyznawcy religii pisowskiej to ludzie bezmyślni (wielu przecież ma wykształcenie i tytuły naukowe),mali duchem czy tylko pragmatycy i konformiści?

Pozdrawiam,MK
-
2017/06/05 13:38:10
@Kocico,
Spotkałem się z informacją, że dziecko na początku potrafi sygnalizować jedynie złe emocje i takich jest jedynie świadome. I kwestią wychowania jest nauczenie dobrych emocji.
Natomiast co do człowieka, to oczywiście potrafi być okrutny i jako jedyne zwierzę potrafi tak wymyślnie się mścić, ale jestem zdania, że człowiek łatwo uczy się rozróżniać dobro od zła i chciałby być tym dobrym. Stąd wymyślne mechanizmy iluzji i zaprzeczeń, gdy człowiek nie postępuje dobrze- wszystko po to, by samego siebie przekonać, że jest się człowiekiem dobrym. To co nazywamy sumieniem, istnieje naprawdę i każdy człowiek cierpi, gdy robi coś sprzecznego ze swoim systemem wartości.
-
2017/06/07 05:03:26
spontaniczna zabawa w "Króla Maciusia"? ... okay... fajna sprawa...
peerelowska akademia szkolna reżyserowana przez komitet centralny pis, maneken pis, czy jakiś tam inny pierdolony epidiaskop?... to już jest nie okay, niefajna sprawa.... daruję już sobie słowo "kurewstwo"...
tak się zastanawiam, ile z tych dzieciaków biorących udział w tej akademii robiło to z przekonania, ile z musu /w ramach narodowego wychowania, w którym pas jest bazowym środkiem komunikacji/, a ile naprawdę gwoli zabawy...
p.jzns :)...
-
2017/06/08 12:27:46
@Pkanalia,
Oj, chyba Korczak by powstał z popiołów i jeszcze raz spłonął (tym razem ze wstydu i zażenowania), gdyby ktokolwiek mu próbował wmówić chociażby, że temat wybrany przez Kuchcińskiego ma coś wspólnego z jego rozumieniem wychowania młodzieży.
Nie sądzę, byśmy tu mieli z przymusem. Raczej z bezwzględnym wykorzystaniem cechy dziecięcej niedojrzałości: bardzo ostrych i wyrazistych ocen, przy jednoczesnych niedoborach wiedzy. Słowa, jakie przychodzą mi na myśl, by to opisać, to "manipulacja młodzieżą", "wykorzystanie nieletnich".
I teraz, żebym był dobrze zrozumiany: każdy, także nieletni, ma prawo do mówienia o swych potrzebach, wizji przyszłości. Ale wmawianie młodym, że krzywdzenie innych poprzez rzucanie fałszywych oskarżeń jest czymś dobrym i pozytywnym, podobnie jak rzucanie gróźb karalnych (że przypomnę szczawia, który chciał 1-go czerwca "zrobić porządek z teatrami") jest normą, to nie tylko kurestwo, ale i straszny kał oraz chujnia z grzybnią.
-
2017/06/26 14:06:21
p.s. tak teraz zajrzałem, czy czegoś nowego nie popełniłeś i rzucił mi się w oczy pewien detal... że to nie "Smętarz dla zwierzaków", tylko "Dzieci kukurydzy"... tak mi się przynajmniej wydaje...